قوانینی که در حال حاضر برای سرور بی پایان وضع شده به شرح زیر می باشد. این قوانین ممکن است در آینده دستخوش تغییر گردد.
قوانین عمومی
- این سرور تاریخ پایان نداشته و به صورت مداوم ثبت نام آن باز خواهد بود.
- سرور فاقد کتیبه و عمارت دانش قابل تسخیر خواهد بود.
- اسپید سرور ۱ می باشد.
- سرور دارای چهار لیگ «پادشاهان »، «وزیران »، «فرماندهان » و «شوالیه ها » می باشد.
- مدت برگزاری هر لیگ یک هفته بوده و به ده نفر برتر هر لیگ (مجموعا ۴۰ نفر) سکه طلا به همراه مدال جدید پیروزی اعطا می گردد.
- مدال های پادشاهان : …
- مدال های وزیران : …
- مدال های فرماندهان : …
- مدال های شوالیه ها : …
- فرمول محاسبه پیروزی حاصل جمع امتیاز هجومی + یک پنجم امتیاز دفاعی + یک بیستم جمع امتیاز هجومی هم اتحادی های هم درجه (هم لیگ) کاربر + یک صدم جمع امتیاز دفاعی هم اتحادی های هم درجه(هم لیگ) کاربر می باشد. بنابراین برای بازیکنان بهتر است که در اتحادی عضو باشند که اعضای آن بیشتر از لیگ خود کاربر باشند. به طور مثال در صورتی که کاربری از لیگ فرماندهان باشد بهتر است در اتحادی عضو باشد که کاربران آن فرمانده باشند تا بتواند در انتهای هفته امتیاز بیشتری کسب کند.
- سایر مدالهای استاندارد بازی در افتخارات کاربر لحاظ می گردد.
- دهکده بازیکنان غیرفعال به کلی حذف شده و توسط ناتار تسخیر نمی گردد.
- به علت عدم وجود کتیبه و عمارت دانش قابل تسخیر قوانین مولتی اکانتی سخت تر بوده و لاگین در اکانت فقط از طریق جانشینی مجاز خواهد بود.
- از امتیاز فرهنگی بعد از ساخت یا تسخیر دهکده جدید به میزان امتیاز فرهنگی مورد نیاز جهت ساخت یا تسخیر کاسته می شود. بنابراین توسعه در این سرور سخت تر خواهد بود.
- زمان ساخت منجنیق و دژکوب ۴ برابر سرور نرمال خواهد بود بنابراین منجنیق و دژکوب کندتر تولید خواهد شد.
- محدودیت حملات و غارت از هر اکانت ۱۰۰۰ حمله و از هر دهکده ۵۰۰ حمله خواهد بود.
- قانون قدیمی حمایت بازیکنان بدون نیرو به صورت رایگان در سرور فعال خواهد بود.این حمایت زمانی فعال می گردد که شما فقط یک دهکده داشته باشید و به شما با منجنیق حمله زده شود و سطح یکی از ساختمان ها یا منابع شما کاسته شود و شما هیچ نیرو و اسیری در دهکده ی خود، اسیر و نیروی پشتیبان در سایر دهکده ها یا آبادی های مختلف نداشته باشید. البته بعد از اتمام این حمله و تخریب ساختمانی از دهکده این حمایت فعال می گردد و همچنین با حمله شما این حمایت از بین می رود.مدت زمان حمایت هم برابر با مدت حمایت اولیه سرور میباشد.
- شعاع ثبت نام کاربران از مرکز نقشه به سمت کناره ها بوده و سپس به مرکز باز خواهد گشت.
- تمامی آیتم های قهرمان از ابتدای بازی قابل دستیابی می باشد.
- قهرمان پس از هربار زنده شدن (با منابع یا سطل) درصدی از تجربه خود را از دست می دهد این درصد بسته به سطح قهرمان بین ۰٫۱ درصد برای سطح ۱ تا ۱۰ درصد برای سطح ۱۰۰ متغیر خواهد بود. اما سطح قهرمان و پوینت های بدست آمده با کم شدن تجربه کم نخواهد شد.
- بازیکن در هر لیگ نمی تواند به بازیکن لیگ دیگر حمله یا غارت بزند. به طور مثال کسی که در لیگ پادشاهان می باشد امکان حمله به بازیکنی در لیگ وزیران، فرماندهان و یا شوالیه ها ندارد.
- امکان حمله به آبادی های تسخیر شده بازیکن از لیگ دیگر فراهم می باشد. یعنی کاربری از لیگ پادشاهان می تواند به آبادی تسخیر شده بازیکنی در لیگ وزیران، فرماندهان و یا شوالیه ها حمله و غارت بزند.
- امکان حمله به آبادی ها و دهکده های ناتار برای کلیه لیگ ها آزاد می باشد.
- معیار دسته بندی کاربران در لیگ ها پنج برابر مجموع قدرت هجومی نیروهای کل دهکده های بازیکن بعلاوه مجموع میانگین قدرت دفاعی نیروهای اکانت تقسیم بر ۶ می باشد :{۶÷(۵att+def)}. به طور مثال برای شمشیرزن رومن با قدرت هجومی ۷۰ و قدرت های دفاعی ۴۰ و ۲۵ میزان امتیاز دسته بندی ۶۴ خواهد بود.
کد:
((۲۵+۴۰)÷۲+ ۷۰*۵) ÷ ۶ =۶۴
(اعداد گرد می شوند). بنابراین لیگ ها به جمعیت و سایر پارامتر ها غیر از نیروهای تربیت شده توسط کاربر بستگی ندارد. دسته بندی کاربران در لیگ ها هر ۲۴ ساعت انجام می گردد. بدین صورت که کاربران دارای نیرو به چهار دسته تقسیم شده شوالیه ها دسته با کمترین نیرو، فرماندهان در دسته بعد و وزیران دسته کاربران با نیروی بیشتر از فرماندهان و در پیایان پادشاهان دسته با بیشترین نیروی سرور خواهند بود. نحوه تقسیم بنده بر طبق قاعده زیر می باشد:
لیگ پادشاهان ۱۰ درصد تعداد کاربران دارای شرایط.
لیگ وزیران ۲۰ درصد تعداد کاربران دارای شرایط.
لیگ فرماندهان ۳۰ درصد تعداد کاربران دارای شرایط.
لیگ شوالیه ها ۴۰ درصد تعداد کاربران دارای شرایط.
کاربران دارای شرایط طبق فرمول قبل : مینیمم تعداد اعضایی که دارای نیرو هستند / کاربران فعال سرور در نظر گرفته خواهد شد.
- حملاتی که قبل از تغییر لیگ ها شروع شده باشد و زمان نشستن آن بعد از تغییر لیگ ها (اعطای مدالها) باشد بدون در نظر گرفتن تغییر لیگ طرفین حمله در هر صورت خواهد نشست.
- بازیکنانی که یکی از دهکده های آنها در اثر چیف یا صفر شدن کم شود به مدت ۲۴ ساعت وارد حمایت خواهند شد و حملات روی آنها پس از آن نخواهد نشست. چیف دهکده از خود با توجه به کم نشدن دهکده ها شامل این قانون نمی گردد.با هر بار رفتن به حمایت ۲۴ ساعته، به اندازه امتیاز فرهنگی لازم برای تاسیس دهکده جدید، از جمع کل امتیاز فرهنگی های اکانت کاسته خواهد شد. همچنین در صورت کمتر بودن امتیاز فرهنگی اکانت از میزان مورد نیاز برای ساخت دهکده جدید، اکانت در صورت از دست دادن دهکده قادر به رفتن به حمایت ۲۴ ساعته نخواهد بود.
در طول این ۲۴ ساعت حمایت، تولید امتیاز فرهنگی اکانت صفر خواهد شد و در این ساعات هیچ کدام از دهکده های بازیکنان تولید امتیاز فرهنگی نخواهند داشت(در صورت برگزاری جشن در تالار، امتیاز فرهنگی آن داده خواهد شد و این موضوع ارتباطی با امتیاز فرهنگی برگزار شده از جشن ندارد)
همچنین اکانت هایی که در استراحت هستند نیز تولید امتیاز فرهنگی نخواهند داشت.
و اکانت های تازه ثبت نام شده نیز در مدت زمان حمایت اولیه سرور نیز تولید امتیاز فرهنگی نخواهند داشت. - اثر هنری به مانند ورژن ۴٫۴ حداکثر تا ۲۰۰۰ امتیاز برای کاربر خواهد داشت.
- جشن در تالار نیز مانند ورژن ۴٫۴ به محض اجرا برای کاربر امتیاز فرهنگی بهمراه خواهد داشت. جشن کوچک به اندازه تولید دهکده برگزار کننده جشن و حداکثر ۵۰۰ امتیاز و جشن بزرگ به اندازه تولید اکانت و حداکثر ۲۰۰۰ امتیاز برای کاربر امتیاز فرهنگی تولید خواهد کرد. پس از برگزاری جشن به مدت زمان جشن زمان برای برگزاری جشن بعدی لازم خواهد بود.
- آیتم های غیر مصرفی (کلاهخودها،زره ها،آیتم های دست راست و چپ، چکمه ها و اسب ها) پس از گذشت ۶۰ روز پس از بدست آمدن از ماجراجویی از بین می روند. حتی در صورتی که همراه قهرمان باشند و قهرمان در دهکده نبوده، آیتم از وی برداشته می شود. مدت زمان باقی مانده از عمر هر آیتم در قسمت حراجی نیز نوشته می شود و بازیکنان قبل از چکش زدن باید عمر آیتم را چک کنند. آیتمی که کمتر از یک هفته از عمر آن باقی مانده باشد قابل فروش نیست.
- برای حل مشکل حملات بین سایدی و دوردست و تلفات بین راهی نیروها امتیاز میدان تمرین برای هر سطح دو برابر در نظر گرفته خواهد شد. یعنی میدان تمرین به جای ۳۰۰ درصد افزایش در سطح ۲۰ به میزان ۵۰۰ درصد سرعت حرکت لشکریان را در این سطح افزایش خواهد داد.
- امکان ساخت انبار بزرگ و انبار غذای بزرگ در سرور بی پایان فراهم گردید. پیش نیاز ساخت خزانه سطح ۲۰ خواهد بود. همچنین برای ارتقا این نوع انبار باید خزانه سطح ۲۰ باشد.
- اکانت هایی که در یک لیگ یکسان باشند قادر خواهند بود برای همدیگر نیروی پشتیبان ارسال نمایند.چنانچه هر کدام از اکانت های نیروی پشتیبان دهنده یا نیروی پشتیبان گیرنده تغییر لیگ دهند بعد از تغییر لیگ نیروهای کمکی به دهکده ارسال کننده نیروها بخاطر تغییر لیگ باز نخواهند گشت.
- قوانین این سرور ممکن است در آینده تکمیل شده یا تغییر کند.
قوانین عمارت دانش سرور بی پایان
چهار عمارت دانشی که هم اکنون در نقشه در مختصات ۲۰و۲۰ هر ساید قابل روئیت هست دارای ویژگی های خاصی خواهد بود:
- قابل تسخیر نیستند.
- امکان ارسال منابع/نیروی پشتیبان وجود دارد.
- با ارسال نیروی پشتیبان به اندازه گندم خور اون نیرو پوینت پیروزی دریافت می کنید. این امتیاز در زمان رسیدن نیروها به عمارت دانش به حساب کاربر اضافه می گردد.
- نیروهای پشتیبان قابل پس کشیدن نیستند. پس امکان ارسال قهرمان نیست.
- به علت دانش بالای اهالی دهکده های عمارت دانش نیروهای پشتیبان ساکن در این دهکده ها از بی گندمی نمی میرند! {در حال بررسی}
- به ازای هر ۱۰۰۰ منابع (هر نوع) ارسالی به عمارت دانش یک پوینت پیروزی دریافت می کنید.
- به علت دانش بالای اهالی دهکده عمارت دانش زمان ارسال منابع از هر دهکده در هر کجای نقشه به عمارت دانش ساید خود ۳ دقیقه می باشد. اما زمان ارسال نیروی پشتیبان بسته به فاصله دهکده ارسال کننده تا این دهکده متفاوت خواهد بود.
- انبار این دهکده های و ظرفیت مخفیگاه این دهکده ها بی نهایت می باشد. بنابراین منابع ارسالی هم قابل غارت نیست.
- امکان ارسال منابع/پشتیبان از دهکده ای در یک ساید به عمارت دانش در ساید دیگر نیست.
- امکان حمله از دهکده ای در یک ساید به عمارت دانش همان ساید وجود ندارد. جاسوسی محدودیتی ندارد.
- منابع موجود در دهکده ها برای کلیه کاربران قابل روئیت می باشد.
- منابع موجود در دهکده ها صرف ساخت عمارت دانش می گردد.این اتفاق به صورت همزمان برای چهار عمارت دانش صورت می پذیرد. البته ممکن است به خاطر پردازش ها بین ساخت اولین عمارت دانش و آخرین آن تا یک ثانیه اختلاف بیوفتد که برای عادلانه تر شدن این روند ساید ها برای ارتقا عمارت دانش به صورت رندم انتخاب می شوند. در صورتی که عمارت دانش سایدی منابع کافی جهت ساخت عمارت دانش نداشته باشد این ارتقا تا زمان بعدی که ارتقا صورت می پذیرد (البته در صورتی که در آن زمان منابع کافی باشد) به تاخیر می افتد.
- دهکده موجود در سایدی که بالاترین سطح عمارت دانش را داشته باشد به همان مقدار (درصد) در هنگام بدست آوردن پوینت پیروزی (حمله/دفاع/ارسال منابع به عمارت دانش/ارسال پشتیبان به عمارت دانش) پوینت بیشتری دریافت می کند. به طور مثال در صورتی که عمارت دانش سایدی ۱۰۰ باشد و عمارت دانش ساید های دیگر زیر این سطح باشند و کاربری از دهکده ای در این ساید حمله ای با امتیاز ۲۰۰۰ پوینت داشته باشد ۲۰۰۰ پوینت هم عمارت دانش به امتیاز حمله وی در محاسبه امتیاز پیروزی اضافه نموده و در محاسبات امتیاز پیروزی لحاظ می گردد.
- عمارت دانش سطح بالاتر فقط بر روی امتیاز پیروزی تاثیر دارد و در امتیاز هجوم/دفاع بی تاثیر است. یعنی در مثال بالا آن کاربر همان ۲۰۰۰ پوینت هجومی را دریافت میکند. اما امتیاز پیروزی آن شامل ۲۰۰۰ امتیاز اضافه خواهد شد.
- خطوط مرزی محورهای مختصات (x=0 یا y=0) از هر دو ساید تاثیر می پذیرند و امکان کمک به هر دو ساید رو دارند.
- به علت عدم امکان بازگشت نیروهای پشتیبان از عمارت های دانش، نیروهای پشتیبانی که به عمارت های دانش ارسال می گردد در محاسبه لیگ کاربران لحاظ نخواهد شد. یعنی در صورتی که کاربری تمامی نیروهای خود را به عمارت دانش به صورت پشتیبان ارسال کند به دسته شوالیه ها خواهد رفت.
- به مانند سرور نرمال در سطح های مختل از طرف ناتار ها حملات روی عمارت های دانش خواهد نشست.
- در سطح ۱۰۰ عمارت دانش هر ۲۴ ساعت یکبار دو حمله از سمت ناتار ها به سوی عمارت دانش سرازیر خواهد شد.
- میزان گندم خور نیروهای پشتیبان دهکده عمارت دانش در قسمت آمار قابل مشاهده می باشد. میزان مصرف واقعی در دهکده به علت عمارت دانش بودن آن نصف مقدار مورد نمایش در بخش آمار خواهد بود.
- این قوانین ممکن است در آینده تغییراتی داشته باشد.
سلام
سرور به نظر شما در مورد کسانی که تازه ثبت نام می کنند کار سخت نمیشه؟!
اون کسی که از اول بازی می کنه خوب خبلی قوی تر از منه و می تونه راحت زور
بگه!!
با سلام
ایا در سرور بی پایان هم مانند سرور های دیگر افتخارات اکانت بالا میرود؟
منظورم افتخارات ایمیل ثبت شده روی اکانت است….
؟؟؟؟
بله افتخارات افزوده می شود.
سرور بی پایان، دائمی می باشد.
بســــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــیار عالیـــــــــــــــــــــــــــــــــی
<3
با درود
من یک پرسش دارم ایا سرور بی پایان نیز مانند کلش دائمی است یا سرزمن پس از مدتی از بین میرود
با سپاس
سلام سرور بی پایان، دائمی می باشد.